برپایی نمایشگاه صنایع دستی  معلولین در ایام فاطمیه 

برپایی نمایشگاه صنایع دستی  معلولین در ایام فاطمیه 

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹
الهه افتخاری گفت: یکی از برنامه های کانون در این ایام، در راستای حمایت از معلولین هنرمند، راه اندازی نمایشگاهی از صنایع دستی و آثار آنها است.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، گفت: یکی از برنامه های کانون در این ایام، در راستای حمایت از معلولین هنرمند، راه اندازی نمایشگاهی از صنایع دستی و آثار آنها است.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت بیان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی ها و استعدادهای معلولین راه اندازی شده تا خانواده ها علاوه بر بازدید از نمایشگاه، برای حمایت از این هنرمندان نسبت به خرید آثار هنری آنها اقدام کنند.



وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام، برپایی مراسم عزاداری با حداقل جمعیت همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است که شامگاه گذشته با محوریت سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار شد.



افتخاری اظهار کرد: علاوه بر این نیز به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ختم جمعی قرآن کریم برگزار شد و هر یک از بچه های کانون تلاوت یک جزء از قرآن کریم را به روح بزرگ سردار دلها و شهدای مقاومت هدیه کردند.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت ادامه داد: انتشار تصاویر سردار سلیمانی و شهدای مقاومت همراه با وصیت نامه حاج قاسم در فضای مجازی، از دیگر برنامه های اولین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار است که اجرا شد.



وی تاکید کرد: معرفی شخصیت و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای عموم مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان، از اصلی ترین اهداف برنامه های ویژه اولین سالگرد شهادت این سردار شهید بود.



افتخاری عنوان کرد: در راستای احیای سیره فاطمی هم زمان با ایام فاطمیه، طرح اطعام نیازمندان اجرا می شود و به همین منظور اکنون در حال شناسایی خانوارهای نیازمند سطح محله مسجد هستیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت در خاتمه یادآور شد: برنامه های ویژه شهادت حضرت زهرا (س) تا پایان دهه دوم فاطمیه همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم در این ایام آن طور که شایسته است شخصیت آن حضرت را معرفی کرده و در ترویج معارف فاطمی بکوشیم.

پایان پیام/ 586